Sunday, January 17

fLEw away fROm tHE rEst.... bUT sTill gOEs to the NEst


SALAM

THE BEAUTY WILL FADE,
THE SUN MIGHT BE FAKE,
LOVERS COULD SHAKE,
BUT
OUR FRIENDSHIP
IS STILL THE
GREAT



A picture speaks a thousand words.... aper yg aku rasa waktu nih are:

1. naperlah aku jumper THIS waktu aku kat mesir.. kan best kalo aku jumper since aku sekolah menengah dulu

2. kiter ader banyak persamaan, tapi itu x penting sangat.. yg penting is kita accept each other.. n that touch my soul....

3. kiter saling bantu membantu dan paham each other... walopon gado.. itu hanyalah gado miaw miaw jer... sebab tuh.. aku sayang semuer....


sebenarnya tujuan aku tulis post ini adalh untuk cakap.. yg aku sayang semuer kawan aku yg ader kat dalam picture tuh or x der dalam tuh seperti

an an (anis)
hur hur (hur)
ana ana (farhana)
ie ie (iezaty)
na na (nadia wonder gurl)
are are (areqa come_)
ir ir (irna m_ch_)
di di (diba m_ao_)

termasuk gak
ab ab (abu)
kud kud (kudus)
ba ba(baem)
af af (afiq)
khairi (ery ery)

lUQ luQ (bthday boy)

hehe.. jngn marah yer.. aku letak sesajer jer.... aku sayang korang semuer.... aku minx maaf kalo ader sesaper terasa hati sebab aku dah lama x happening cam dulu... hehehe

6 comments:

Anis Amirah Nawawi said...

sob3! terharu lagi sekali.. hahahah.. ktorg pun sayang sume jugak.. x de pilih2 kasih.. sume dapat sama rata.. hahaha..

i hope u doing ur work greatly ak ak.. no matter wut, we r all together.. insyaAllah.. keep this promise with u always..

Syafinaz Alizaini said...

perkara di atas adalah dirujuk

:)

Meru said...

selamat pengantin baru

sAy iT oNce LovEly said...

ab ab nih dah nak kene amek anti-alzheimer nih... hehe

abu said...

selamat pengantin baru lagi

Unknown said...

^~^...ak sayang gak semua kawan2 ak kat ats tu n harap sgt kite tetap berkawan wpun satu hari nanti akan membawe haluan maseng2..

credit tu aku awl2 hehe..sok ak dah ade anak sok byk kenangn *wpun xbyk sofar esp ngn bebudak laki2 neh* ngn korang ak akan share ngn dorg..temasoklah ngn cucu2 aku sok *kalo panjang umo

lastly..thnx sbb ak pun ter list jugak ^~^ terharu sgt2 kemal~ sobsob