Friday, August 28

Thnx My lOVeS


Salam ya hadratak...Hye mY freN yg Dah lAMer Kiter X mengumpat bersama-sama...... korang aper cter ek???

aku rindur giler ngn korang. well....... it was never been expected that someone dummy like me will have lots of wonderful frens.............. yerp.............. nih nak list nama korang lak...........

khairi

kudus

baem

afiq 

luqman

ops............ jngn luper si abng sorang nih................

afeez gonzalez.....

tahlah................... i was never been any much happier ever since i know u guys..... korang memang the best lah.. thnx..............

walupon baem selalu gado ngn aku.......... walaupon afiq selalu gossipkan orng depan aku......... walaopn kecix selalu buat perangai cam dak-dak.......... walaopon kudus selalu jadi mature............ walopon luqman asyik selalu macam tense............... aku still sayang korang........ aku x pernah simpan dendam dengan korang............. kalau aku gado tuh. juz nak berkasih-sayang jer............

heheh................ thnx guys...................

dan x luper untuk makcik-makcik kat alex tuh....................

nih antara pics yg aku TERjumper kat dalam laptop aku...........

inn

areqa

anis

hur

diba

iez

farhana...... dan x luper untuk wondergurllllllllll..................................

aku x der pic dier lah......... cuber teke sapakan wondergurl diantara gurl ksp ??????????

bnyak pengalaman kiter bersama kan...................

korang pernah temankan kiterorng mandi laut waktu winter.........

memangs sejukss giler.................... aku menggigil boleh x????? (mimicking diba)

kiter pernah picnic..............

pandai korang masak kan. nest year kitger wat agy nak x???????????

then kiter pernah pose maut dekat patung juliet......

semuer nyer ensem dan lawa terutamnyer yg depan sekali tuh... hahah.................

lastly, aku nak hadiahkan korang sesuatu.............. terimalah..........nih justr untuk korang jer taw... jngn tunjuk ngn orng laen. malu aku. waktu tuh x mandi agy. hahaha